Fotboll&misär

Vad händer med Hammarby? ena dagen en skitbra match emot Trelleborg sen nästa match emot Bk Arsle blir det förlust efter att ha dominerat större delen av matchen? Helt obegripligt..........MEN det svänger om Bajen! 
Kom igen nu krossar vi Örgryte på Måndag och är med i matchen igen Mot 3 poäng Forza Bajen!

Vad annars kan man säga har gått en tid sen jag bloggade senast men har tyvärr haft lite jobbigt på både det personliga planet  dvs haft ångest blivit arbetslös och lite annan skit men det tar vi en annan dag när tiden är mogen.

idag är jag bara arg på vädret.

Och snart äntrar jag Danmark,då skall jag fotogradera feta danskar som äter så jag får visa världen hur jävla äckligt det är.Hoppas fånga en rödmosig FET dansk som proppar wienerbröd det vore idealt.

"Sydafrikansk Julgransfot" Är ibland det mest komiska jag någonsin läst i en förklaring om en viss spelare i Hammarby IF

Tack för den Svenskafans forum avd Hammarby!




Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

God morgon :D

Vad händer i helgen idag då? :D

2010-06-05 @ 10:00:14
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0