Vädret är icke som det bör!

Vaknade sent även idag,nån gick runt med sin nyinköpta jävla trimmer som lät som ett reaplan.
har försökt att nå lite folk jag behöver ha tag på.
Blir så jävla grinig på folk som säger sig kunna leverera saker,men inte gör det DÖD ÅT DEM!

Fick även besök av en gammal kamrat som jag inte träffat på flera år,det var jävligt skoj,han hade inte förändrat sig nämnvärt,såg endast ut som om han skaffat sig ett lite sundare leverne,vi bestämde att vi skulle ta kontakt i sommar för lite kalas.

Ser fram emot sommaren med blandade känslor eftersom jag har blivit uppsagd fr 30 juni,rätt skönt att vara ledig på sommaren men blir ju lite sämre med pengarna tyvärr,men det gäller att hänga i och söka nytt jobb för det finns ju faktiskt om man ger sig faen på det.

imorgon vankas det arbete igen! bara att hoppas man slipper skära sig som själve faan denna helgen med.
Tror dom börjar få slut på tryckförband.

Andrés Escobar är död!



Kommentarer
Postat av: Greven

Behöver du smärtlindrande så kan jag ju alltid skriva ut ett par recept.

2009-06-04 @ 23:47:21
URL: http://spreadmyseed.blogg.se/
Postat av: Hitler

faaan va bra give moi some 160mg oxycontin!

2009-06-05 @ 09:52:47
Postat av: Strapon

Om du vill kan jag alltid komma och ta han med strapon så HAN låter som ett reaplan ;)

2009-06-08 @ 23:50:46
URL: http://straponplease.blogg.se/
Postat av: Greven

haha

2009-06-09 @ 22:43:29
Postat av: alex

tog bloggen slut här? :(

2009-07-17 @ 12:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0