Då var dagen igång!

Dagen började relativt bra,blev konstig nog inte väckt av något skruvat idag.
Frukosten sket jag totalt i,då tanken på mat inte var speciellt upphetsande.
Satt en stund och funderade på vad jag skulle hitta på,men det stog still som vanligt när man sover för länge.
Min tjej hade varit  jäkligt duktig och städat hela huset.

Men sen kom den goda tanken att vi kanske skulle ta en tur till en mataffär och fylla upp kylen,så vi tog en tur till Netto vid gruvlyckan eller vilken stadsdel det nu ligger.Förvånande bra affär för att vara en sån där "lågprisbutik" inte så mycket invandrare vilket gjorde mig glad då jag blir snurrig i huvudet av alla jävla olika språk som surrar runt i luften när jag försöker tänka.Såg inga fetisar heller dom håller nog till på något annat Netto kanske.priserna va ju också riktigt bra.

Men själva layouten på butiken kan ju diskuteras,men att ha elektriska häcktrimmrar intill frukten känns ju rätt fränt,då känner man sig nästan lite delaktig till att ha plockat ner frukten.
Nästa gång väntar jag mig att dom har trosor vid sylten så att kvinnor med menstruation också skall känna sig hemma.
 nu får jag gå ut och Brottas lite med barnen.

 ACAB -All Cops Are Bastards

Kommentarer
Postat av: SÄPO

haha, jävligt fränt. Nere vid mjölken kanske de även låg insemination-sprutor. Tycker det är lite märkligt att inte Mohammed är och handlar där det är billigt.

2009-06-03 @ 21:24:37
Postat av: hitler

Ja att mohammed inte var där beror nog mest på att,dom flesta mohammedsarna bor på andra sidan stan =D

2009-06-04 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0