Skall det vara såhär?

Jag börjar bli så innihelvete förbannad på feta människor,va ute på stan idag och det första man får se är en jävla fetis i 20 år åldern med Thight topp, leggings och  givetvis sitter ju dom också tight samt att man ser deras blekfeta hud igenom,och rökandes, också ser dom sådär "tyck synd om mig jag är en fettsäck" ledsna ut,
Det som gör mig så grinig är att dom ens klara av att visa sig ute! Hade dom tex joggat eller försökt gjort något åt sitt outhärdliga utseende hade det varit acccepterat.

Men det gör dom ju inte nej istället tänder dom en ny ciggarett och vandrar emot McDonalds väl där frossar dom väll i sig 26 flottdrypande BigMac så normalt folk tappar matlusten och vill dö för deras skull.

Vad faan skall vi göra åt dom feta äcklena? Borde inte hamburgerrestauranger ta och porta fanskapen av ren välvilja?
men deklart en massa förlorad inkomst på dessa matvrak.

Jag röstar iallafall på att volontärer ställer upp med piskor och jagar alla tjockisar dom ser så att dom får röra lite på dököttet.

Nu skall jag kolla på Breaking bad och försöka glömma fetisarna en stund.



Kommentarer
Postat av: Ruby Diamond

WORD

2009-06-01 @ 23:41:40
Postat av: piin

HAHAHA!!

2009-06-01 @ 23:42:38
Postat av: shegoat

YES!!! håller med

2009-06-02 @ 21:24:15
Postat av: Alex

Haha jag trodde jag var den enda i världen med relativt oprovocerat hat för feta människor (speciellt när man ser dom äta, får lust att gå fram till dom, rycka bort hamburgaren och skrika om barnen i afrika!) men som du säger, hade dom åtminstone FÖRSÖKT banta så... men icke.

2009-07-17 @ 12:25:59
Postat av: Dranktavsäd

Skönt att vi är 2 då Alex =)

2009-07-17 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0