Varför ska allt vara så jävla svårt!

Saker som skall komma dyker inte upp pga av klantarslen,Personer jag behöver ha tag i är bortresta på jobb,Saker jag är i verkligt behov av finns inte att tillgå just nu,men det handlar väll om timing som med allt annat,annars blir man överöst.

Men jag ger faan inte upp,jag biter ifrån och slår tebax med dubbel kraft.
 

Vi tog oss förövrigt en spontantripp till Halland idag för att kika in freeport i Kungsbacka,va väll inget att rekomendera direkt.
men min tjej hittade ett par joggingskor till bra pris =D
Såg inte heller så jävla många äckelfetisar där,trots att dom hade McD,så jag åkte relativt nöjd hem dom 26 milen
trots att dom 2 äldre i baksätet  utförde en rekonstruktion av 2:a världskriget.

Såg även en massa döda grävlingar på vägen och lite rävar,om jag hade haft lite större bil skulle jag minsann plocka upp alla dem och placera på väl valt ställe,helst nån plats där mycket folk vistas så dom kan se vafan dom håller på med egentligen,kör jag på något ser jag faktiskt till att det försvinner ifrån vägen,Djuren hade ju faktiskt ett liv före dom blev påkörda,nån sorts respekt kan man väll visa dem?

Så en uppmaning till alla som klarar av att ta i döda djur plocka med alla ni ser och lägg dem nånstans där dom är jävligt synliga och helst offentligt!


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0